Maisto terapija ar mitybos terapija

Šioje nuotraukoje – mano morenginis tortas. Ir aš nė už ką nenoriu jo atsisakyti. Nes toks kąsnelis man yra maisto terapija.

Taigi, pamenu, kaip aš jį valgiau Vilniaus kavinėje, dejuodama iš malonumo. Gal net prisigaminau kokių laimės hormonų, Tačiau puikiai žinau, kad mano ląstelės buvo liūdnos, nes jos ne tik kad negavo absoliučiai jokių maistinių medžiagų (nebent riešutėlį torto pertepime), bet ir būdamos alkanos turėjo gerokai paplušėti, kad neutralizuotų ir sukaišiotų kažkur tą cukrų (paprastai į lašinius ant liemens).

🍏 Esminis skirtumas tarp maisto ir mitybos terapijos yra ta, kad pirmoji vyksta kavinėje (ar namie prie stalo), o antroji – ląstelėje.

Mūsų ląstelė valgo ne steiką, pomidorą, lašišą ar morenginį tortą, bet ieško vitaminų, mineralų ir augalinės kilmės maisto medžiagų, įskaitant lipidus ir sterolius, omega 3 riebiąsias rūgštis, polifenolius ir kitus fitonutrientus. 🍏🍏🍏

Išvada: Dievas nesutvėrė morenginio torto, jis mūsų kūnui sutvėrė vaisius, uogas, daržoves, sėklas, riešutus. O taip pat (čia mokslininkai nesutaria) – laukinę mėsą ir žuvį.

Taigi, tokia yra mūsų organizmo vartojimo instrukcija: valgyti tai, kas sutverta gamtos, bet nesugadinta žmogaus.

Gal girdėjote tokį  kulinarinį posakį: Dievas sutvėrė maistą, o velnias – prancūzų virėją?

Jei jau sutinkame, kad reikia valgyti vaisius, uogas ir daržoves, galimai sveiką žuvį ir žole augintų galvijų mėsą, gali kilti logiškas klausimas: tai gerai, bet Dievas nesutvėrė ir papildų.

Ar reikalingi maisto papildai? Aš viską gausiu su maistu

Ir tai labai rimtas klausimas.

Mitybos ekspertai, o ir Pasaulio sveikatos organizacija, rekomenduoja šiuolaikiniam žmogui suvalgyti kelias (net iki septynių) sveikų nevalytų  grūdų porcijas, tris porcijas raudonų, oranžinių, geltonų, dvi porcijas – mėlynų, violetinių, bordo vaisių, uogų ir daržovių, vieną porciją – kopūstinių daržovių – PER DIENĄ! Ne per savaitę! O taip pat 2-3 porcijas riebios, švarios jūrinės žuvies per savaitę. Gauti tinkamą kiekį baltymų (o tiksliau 22 aminorūgštis) ir dar kitų gerų dalykų.

Ir jeigu visa tai atsiranda mūsų lėkštėje, tai puiku ir valio. Tada mes turėtume gerai jaustis.

Esame širdininkų tauta?

Deja, pagal Eurostat duomenis, lietuviai pirmauja Europoje pagal mirčių nuo išeminės širdies ligos skaičių, ES vidurkį viršydami net keturiais kartais!

Ar tikrai čia gali būti kalta mityba? Gal kiti faktoriai? Gal koks lietuvio DNR sugedęs? Gal paveldimumas, stresai, alkoholis, rūkymas?

Visa tai taip pat turi įtakos mūsų sveikatos būklei, bet dar kartą noriu jums priimti Liono širdies studiją, kurioje 600 pacientų (visi jau buvo patyrę pirmąjį insultą) buvo suskirstyti į dvi grupes – pirmiesiems pasakyta maitintis tiesiog sveikai, o antriesiems buvo skirta Viduržemio jūros dieta (o būtent daug šviežių vaisių, uogų, daržovių, sėklų, riešutų, gero alyvuogių aliejaus, žuvies, truputį žole maitintų gyvūnų mėsos, truputį vyno).

Po keturių metų tyrimas buvo nutrauktas dėl etinių priežasčių: antrosios (viduržemio jūros dietos) grupės rizika sirgti širdies ir kraujagyslių ligomis sumažėjo 50-70 procentų (ir čia nekeičiant gyvenimo būdo)!

Kitas labai didelės apimties tyrimas , išspausdntas The Lancet žurnale, daro išvadą, kad maistinių medžiagų trūkmas yra mirties priežastis NR.1 pasaulyje. Šio tyrimo metu buvo išvardytas maistinių medžiagų, kurių trūkumas siejamas su mirtingumu pasaulyje,  penketukas. Taigi mums labiausiai trūksta:

  • Pilno grūdo
  • Vaisių ir uogų,
  • Riešutų ir sėklų
  • Omega 3
  • Daržovių

Todėl labai labai nuoširdžiai norėčiau jums, jūsų šeimai, jūsų vaikams, tėvams, artimiesiems, parekomenduoti praktišką žingsnį: papildo Provitality+ pakuotę, kurioje visa tai yra sudėta į keturias kapsules.

🍏🍏🍏

Vienoje Provitality+ pakuotėje yra maistas jūsų ląstelei:

  • 15 kg sveikų grūdų,
  • 37 kg žalių vaisių ir daržovių,
  • 10 porcijų omega-3 riebalų rūgščių turtingos žuvies
  • plius būtinų vitaminų ir mineralų kompleksas

🍏 Vienos dienos porcijos 4 papildų kaina: 1,80 eur.

Bet tai gali iš tiesų pamaitinti jūsų ląstelę ir sumažinti ne tik širdies ir kraujotakos, bet ir kitų ligų riziką iki 70 procentų.

Jeigu jums ne per brangu investuoti (ne išleisti, o investuoti) į savo sveikatą (ne į ligas) 1, 80 per dieną, kviečiu:

  • Išbandyti Provitality+
  • Arba jungtis tiesiai prie gamintojo ir pirkti pačios aukščiausios kokybės maisto papildus ir kitas priemones didmeninėmis kainomis. Spauskite čia:
  • Arba jungtis į mano detokso grupę, kur gausite ne tik naudos savo sveikatai, bet ir daug informacijos, keturias nemokamas paskaitas ir kasdienį palaikymą.

Kilus klausimams, galite rašyti arba skambinti tel. 868778158

Jūsų Nijolė, sveikatos žurnalistė

„Pro Vitality+“ maisto papildas, „NeoLife“, 30 pak.

Komentarai

Tik prisijungę vartotojai gali komentuoti.

Socialiniai tinklai

Socialiniai tinklai

Panašūs straipsniai

Meniu