Kada papildai neveikia. Mikrobiomos reikšmė

Nuo pat pandemijos pradžios vitaminas C ir cinkas skrido iš lentynų. Netgi buvo laikas, kai jo išvis nebuvo galima rasti parduotuvėse, nes tiekimas tiesiog neatlaikė staigaus dramatiško paklausos šuolio.

Pasirodo, išlikti sveikam nėra taip paprasta.

🍏 Tarkime, jeigu jūs susiduriate su maisto netoleravimo problema, jums būdingas dažnas tuštinimasis arba vidurių užkietėjimas, o tai yra dažnas simptomų, su kuriais susiduria žmonės, rinkinys.

Ir tada staiga išgirstate: „O, Dieve, imuniteto palaikymas yra nepaprastai svarbus, nes mes esame pandemijoje“.

Taigi visi nori pagerinti savo imuninį atsaką. Atsakymas į tai yra toks: „Aš pasikrausiu vitamino C. Aš pasikrausiu vitamino D, cinko, vartosiu ežiuolės“.

Taip, visa tai labai svarbios medžiagos, palaikančios imuninę sistemą.

🍏 Tačiau vienas iš dalykų, į kurį nuolat stengiuosi atkreipti dėmesį, yra tai, kad jei jūs turite visus šiuos simptomus: vidurių dirglumą, viduriavimą ar vidurių užkietėjimą, tam tikrų maisto produktų netoleravimą ir panašių simptomų, vadinasi jūsų mikrobioma neveikia. Ir labai svarbu pažymėti, kad jei jūsų žarnynas yra sutrikęs, jūsų imuninė sistema irgi yra sutrikusi. Ir jums gali nepadėti imuninės sistemos papildai.

🍏 2020 m. kovo mėn. paskelbtas tyrimas parodė, jog norint, kad svarbios kamieninės ląstelės suaktyvėtų, sučiuptų infekciją sukeliantį patogeną ir pateiktų jį adaptacinei imuninei sistemai, jos turi gauti signalą iš mikrobiomos. 

Jei ta kamieninė ląstelė, kuri yra pagrindinė mūsų imuninės sistemos dalis, negauna tinkamo signalo iš mikrobiomos, ji sėdi ten neaktyvi, kol šeimininkas užsikrečia ir suserga. Ji tiesiog neįsijungia ir neatlieka savo darbo. 

Ir visas vitaminas C, visas pasaulyje esantis cinkas neprivers tos kamieninės  ląstelės atlikti savo darbo. Tam reikia signalo iš mikrobiomo.

🍏 Taigi pirmoji ir iš esmės svarbiausia imuniteto palaikymo ir imuninės sveikatos gerinimo užduotis  yra jūsų  mikrobiomos gerinimas. Kai jūsų mikrobioma veikia tinkamai, tada ir imuninė sistema gali panaudoti visus kitus mikroelementus, kad būtų lengviau reaguoti į patogenus.

Iš esmės jums reikia sveiko žarnyno.

Jūs negalite įveikti nesveikos mikrobiomos tiesiog papildydami ją žinomais imuninės sistemos rėmėjais.

🍏 Laimei, dėl naujausių mokslinių tyrimų galimybių mokslininkai dabar tiksliai žino, kaip geriausiai palaikyti sveiką žarnyną.

  • Jeigu jūs turite labai labai rimtų problemų, jums reikėtų individualizuoto gydymo, tad geriausia kreiptis į funkcinės medicinos atstovus.

Tačiau kartais gali padėti keli pagrindiniai dalykai:

  • Atsisakyti glitimo ir laktozės, cukraus
  • Įvesti daugiau augallinio skaidulingo maisto, nes skaidulos yra bakterijų meilė
  • Ir užsėti mikrobiomą probiotikais – gyvosiomis bakterijomis, ir ypač keliomis raktinėmis rūšimis.

Apskritai bet kokią mitybos terapiją, maisto papildų terapiją, detoksikaciją rekomenduojama pradėti nuo probiotikų.

Ypač jei jūs per pastaruosius dvejus metus turėjote antibiotikų kursą ar tiesiog jaučiate žarnyno negalavimus.

Kaip atsirinkti probiotikus, esu jau kalbėjusi. Tačiau pakartosiu, kad ypatingai svarbu atkreipti dėmesį į kelis dalykus:

  • Turi būti bent penkios raktinės bakterijų rūšys
  • Bent 10 mlrd, bakterijų per parą.
  • Būtinai jos turi būti apsaugotos nuo skrandžio rūgšties barjero kokia nors technologija.
  • Jos turi būti gyvos!

Todėl nepagailėkime laiko ir lėšų baziniams pagrindams – atsirinkime pačias geriausiais žarnyno bakterijas.

MANO REKOMENDACIJA:

Acidophilus Plus, nes šie probiotikai atitinka visus aukščiau išvardytus reikalavimus;

Vienoje kapsulėje penki milijardai penkių  raktinių rūšių bakterijų:

Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus bulgaricus, Lactobacillus paracasei, Bifidobacterium animalis ir Streptococcus thermophilus.

Jos apsaugotos išskirtine Gel – Gard technologija.

Jos yra gyvos.

Geriausia vartoti po 2 kapsules vakare.

„Acidophilus Plus“ maisto papildas, „NeoLife“, 60 kaps.

Komentarai

Tik prisijungę vartotojai gali komentuoti.

Socialiniai tinklai

Socialiniai tinklai

Panašūs straipsniai

Meniu